The Lion fell in love with the lamb.

Welcome

Willkommen auf meiner Site! Viel Spaß beim herumstöbern und vergesst bitte nicht das Gästebuch!

Navi

Startseite Über... Gästebuch Archiv Kontakt target="_blank">Design

Cuties


zuviel Zeit x)

Also so a verlängertes Wochenende is schon was schönes....gestan woan da Beni und i badn x3 sooo schönes Wetter hama ghabt und schwimmen war spitze *chillig*

Und dann daheim noch fein gechilld gestan...

Aba da heutige Vormittag war a nix lang xD i hab soo viel schon gmacht und es is td noch ka Zeit vergangen^^ ... doppel-chillig x3

Tralala *musik*...gives you hell ... ♫....

Bah oba de Leit in da Schul zipfn mi a on...sicha amol so mauln mia reichts echt....irgnetwie wollt i nit streitn weil so für sich sind sie total kamot, vorallem da M.....oba leida leida sind sie so dumm und egoistisch das sie alle nur beschimpfen und es senen egal is wenn sie kane Freunde mehr habn....echt idiotisch...

Naja noch anahalb Monate dann fahr i nach Italien x3 URLAUB....schön

welcom to the club know, where everybody is up know...*sing*....

Also i glaub i geh wieda lesen bevor noch mehr Unsinn entsteht ^^

Und nicht vergessen: Manu liebt euch x3

22.5.09 12:51


2 Std für 1 Paar Schuhe....oOmg

-.- also heut war wieda so a Schultag für NIXX.....nur doof Info *nix kann* und GET *nix will* und dann Mathe....anfoch mathe halt ^^....

Dafia heut Schuhekaufn gwesn x3 is ja eig. ganz schön aba i brauch dafür imma 2 Std...und dann steh i da mit an paar Schuhe und de kostn 65€ xD....nja einmal im Leben daf i mir auch Hilfiger gönnen x3

Ma was soll i tuan? Da L. hat ja eig. recht, iwie verarschn de in da letzten Reihe genau so wie alle anderen....warum kann i sie dann td leidn xD hm...i verstehs nit mi nervts gewaltig und i würd manchmal jedn ane einehaun aba i oft is mitn J. und M. so a gaude und man kann gut ratschn...anders halt als mit andere xD....i glab i brauch anfoch wen mit dem i so richtig dämliche und vil a bisi männliche Sachn redn kann die keinen Sinn machn xD mir gehts dann imma gut x3.....naja i kann anfoch nit mit iwen steritn ^^ dafür bin i zu gut...

 Hab schon wieder ghört das die Lästerclique wieder zugeschlagn hat...bin neugierig was sie jzt wieda gsagt ham *wissen will*....

 Uff heut wieda mal volle Power gebn und trainiert x3....Spaßig^^...fühl mi total fit

 BITTE MERKEN: Manu liebt euch (besonders S., V., T., L.,...)

UNBEDINGT BEACHTEN: Nicht mit mir Schuhe kaufen gehen wenn ihr unter Zeitdruck oder Stress stehts^^

 

 

19.5.09 21:18


x) Frühjahrsmüdigkeit -.-

Wahnsinn i könnt nuuur schlafn xD

Aba naja nach 11 Std Schule am MO daf man sich a bisi Faulheit wohl erlauben

Heut war genau umsunst...wir ham NIX gmacht, es is NIX passiat....Nur unsa Klass is schon wieda amol schlecht gmocht wurdn ....."ihr seits so schlecht...da AV weat eh bold mit redn..." blabla-blubb......

&& so tolle Menschn machn an des lebn nit gerade leichter -.-

Wochendende war a bisi flüssig xD naja Partys sind halt manchmal so.....&& mei Schatzibärli is a nix da.....pfff...

alles in allem a doofer Wochenstart....

sooooo *immer noch seehr sseeeehr müde* i geh jzt mal schlafn oda so *schnarrrch*....Manu liebt euch

18.5.09 20:01


Schokoglasur && Wasserfarben

Toller Tag .....-.- .....mit zu wenig schlaf hats amal angfangen...und dann so supa zwa Std Chemie, zum Glück nur Projektarbeiten (Haarspray is übrigens gefährlich -.-) und de Beaschn wolltn uns unsa Projekt klaun...supa intelligente Menschn gibs bei uns in da Schul muss i schon sagn...

 Dann Mathe SA...pfff Pfait di...ganz genau  

 Dann mei erster Pluspunkt an dem Tag: Geo-Test 1

Wow und dann Daham 1. Geburtstagskind geschenk gebn ----> eine Mikrowelle....

 Highlight des Tages: Sachatorte für Beni-Schatzi gebackn...in Herzform damit er auch amol a BirthdayTorte kriagt...i sags euch nehmts nie zuviel Backpulver, de Torte geht euch auf und fallt dann zam..und für die Schokoglasur nehmts euch jemanden zur Hifle alleine könnts passian das iha vorlauter Schoko den Überblick valiats....

Und dann noch Beni sei Karton-Auto fertig bemalen.....wie malt man bitte Autotüren???

 Und das Endergebnis: I hab im Gsicht und auf meine ganzn Hände Schokoglasur & Wasserfarben....

 

 

 

14.5.09 21:19


Der Stress-Exzess hört langsam auf :}

Wahnsinn...morgen letze Schularbeit in dem Schuljahr x3....und Tests lassn fürs erste auch nach x3.....am Wochenende gibs a Mega-Party für unsere Geburtstagskinder x3.....und mei Haar wird wieder fülliger  *lol*

13.5.09 20:52


Stress führt zu Haarausfall...

Wir schreiben das Jahr 2009...am 10. Mai fand ich Haare im Waschbecken....VON MIR...und noch mehr Haare....OMG....Und in mein Hinterkopf neben dem Haarausfall kreisn meine Gedankn um die 2 Schularbeiten und 3 Geburtstage nächste Woche und wie i des alles schaffn soll und promt liegen weitere Haare am Boden.....und die Moral von der Geschicht: Stress führt zu abnormalem Haarausfall....FU**

10.5.09 21:48


[erste Seite] [eine Seite zurück]