The Lion fell in love with the lamb.

Welcome

Willkommen auf meiner Site! Viel Spaß beim herumstöbern und vergesst bitte nicht das Gästebuch!

Navi

Startseite Über... Gästebuch Archiv Kontakt target="_blank">Design

Cuties


x) Frühjahrsmüdigkeit -.-

Wahnsinn i könnt nuuur schlafn xD

Aba naja nach 11 Std Schule am MO daf man sich a bisi Faulheit wohl erlauben

Heut war genau umsunst...wir ham NIX gmacht, es is NIX passiat....Nur unsa Klass is schon wieda amol schlecht gmocht wurdn ....."ihr seits so schlecht...da AV weat eh bold mit redn..." blabla-blubb......

&& so tolle Menschn machn an des lebn nit gerade leichter -.-

Wochendende war a bisi flüssig xD naja Partys sind halt manchmal so.....&& mei Schatzibärli is a nix da.....pfff...

alles in allem a doofer Wochenstart....

sooooo *immer noch seehr sseeeehr müde* i geh jzt mal schlafn oda so *schnarrrch*....Manu liebt euch

18.5.09 20:01
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


V. (18.5.09 20:30)
manu.. also wenn da am freitag und letzte woche aufgfallen is dann weis i nit mehr weita.. weist eh i erzähl nit so gern sachen, de machen mi lei depri..
alk is echt böse besonders so ane perversen spiele xD..

Ld.. vany..

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen